PHIL'S BURGER

 
Efter en sen natt på stan - ja ni vet middag på Brillo, drinkar på Stures och dans på Spyan... då blir det rätt sent. Men fy satan i gatan vad kul jag hade det i lördags. Den här helgen har varit den bästa på länge.
 
En burgare och en gudomligt smarrig jordgubbsmilkshake på Phil's Burger gjorde susen vid lunch igår. Ärligt, var jag supernöjd med att min och Poppes veggiemånad var över så att jag faktiskt kunde mumsa i mig allt det goda jag har käkat i helgen. Burgare är ju en av mina favoritmaträtter. Och den jag åt igår var mumma för magen, såklart med extra jalapeños.
 
BURGARE - PHIL'S BURGER - STOCKHOLM
2
ISA

måste nästan prova detta hak, alla säger de ska vara otroliga :D

Svar: Tycker jag verkligen du ska göra :)
Annika M Sriwanna

enhimmelskdrog.blogg.se

Först och främst: din blogg är så oerhört fin! Och sedan undrar jag vad du fotograferar med för kamera och objektiv? Behöver investera i nytt, och känner mig vilsen haha.. Kram

Svar: Men tack så hjärtligt! :) det gör mig så glad!
Jag fotar med en Nikon D750, objektiv antingen 50 mm eller ett 24-85 mm :) Ibland när jag inte orkar ha med min stora så fotar jag med en Sony Nex-6 med en rad olika objektiv hehe :)

Kram!
Annika M Sriwanna