RENOVERING // INES RUM - FÄRGKULÖR

 
Det är många som haft frågor både här på bloggen och på min instagram (följ mig där - Sriwanna) om vilken färg som har använts på Ines väggar i hennes nya rum. Självklart vill jag dela med mig utav den - den är en av mina absoluta favvorfärger och jag har stor lust att måla ungefär alla rum i lägenheten med just den färgen.
 
Vi har köpt färgen på Hornbach och den heter Acomix - Sadolin Cuprinol S 5010-B70G // Väggfärg matt. Jag hoppas att det ska räcka.
 
Mycket nöje med er nya färg!

BARNRUM - HORNBACH - INSPIRATION FÖR BARNRUM - SADOLIN CUPRINOL - VÄGGFÄRG - grönt
5
Emilia

Så otroligt fint! Jag bara älskar kulören, det är så läckert. Längtar tills vi hittar hem så vi också kan sätta färg på det!!
Stor kram o trevlig helg!

Svar: Åh tack Emilia! :D ja det förstår jag, färg gör en glad! Kramar
Annika M Sriwanna

Frida

Jättefint! Min Ines ska snart få ett eget rum & jag undrar över de stora kuddarna i tältet. Var kommer dem ifrån?

Svar: Tack ska du ha :) och vilket fint namn hihi. Dom stora kuddarna har vi köpt på IKEA.
Annika M Sriwanna

Alina

Fantastisk väggfärg! Undrar var den stora mattan kommer ifrån?

Svar: Hejsan Alina! :) Tack så mycket, den stora mattan kommer från IKEA.
Annika M Sriwanna

Moa

SÅ fin färg & vilket mysigt rum!

Svar: Tack ska du ha Moa :D
Annika M Sriwanna

Amanda

Helt underbar färg!! :)

Svar: Tack så hjärtligt :)
Annika M Sriwanna