LUNCH @ GARAGE BAR

 
Det har tagit mig alldeles för lång tid att testa på Garage Bar ute i Höganäs. Ett gammalt garage som numera rustats upp och blivit ett ballt hamburgarehak istället med god mat och för nedrans skön personal. Jag gillar det och jag kommer att besöka det fler gånger. Det fick dock inte bli någon burgare idag utan jag testade deras fishtacos och ja, dom får fem motorcyklar av fem möjliga av mig. Tummen upp! Men nästa gång då ska jag bannemej testa på deras burgare.
 
För er som inte vet, kör jag och Poppe veggiemånad... snart är den slut och då får vi äta kött igen. Inte för att jag längtar... det är mest P som längtar ihjäl sig efter en juicy stek. Om jag tänker på kött så suktar jag mest efter våra tapasfredagar med massor av olika salamikorvar, det ska faktiskt bli gött att äta igen.
Nu, fredagsmys med Netflix & chill!
GARAGE BAR - HÖGANÄS
4
Jessica

Åh vilket mysigt ställe! Det var något nytt med att ha det i ett garage :) ser väldigt gott ut också!

Emma -Merakibeauty.se

åh så mysigt :)

Johanna

nice!

ISA

ooh spännande med nya ställen! ser lite rått och farligt ut, haha. På ett bra sätt ;)