PANDORA PÅ VÄLA

29062016-DSC0588129062016-DSC05858 29062016-DSC05885 29062016-DSC05888

Idag var det som sagt invigning för Pandoras nya butik på Väla och oj vilken fin butik. Vitt, fräscht med ursnygga lampor i taket som jag mer än gärna ville plocka med mig hem. Fast dock inte lika mycket som jag ville plocka med mig många av deras smycken :-) så fina ting Pandora nu har hemma. Sju gånger om året får dom nytt, så ni vet.

Amanda, Pandoras butikschef tog emot mig med öppna armar och visade mig runt i butiken. Hon talade om deras olika typer av smycken. Och berättade bland annat att dom har patent på ett visst silikon som sitter i deras berlocker. Coolt! Berlockerna kan man alltså sätta var som helst på sitt armband eller halsband och det stannar där tills du tröttnat och vill byta plats på berlocken :-)

Tack Pandora för fin rundvandring, vi lär ses igen!

I samarbete med Pandora.

INVIGNING - PANDORA - PANDORA SMYCKEN - SMYCKEN - VÄLA