KÄRA INES

DSC_1086 DSC_1234 DSC_1235

Hej Ines!

Oj vad du pratar, du är inte tyst en sekund nuförtiden. Bla bla bla - jada jada jada. Men det är ingen bebissnack längre, utan nu bildar du meningar som aldrig förr. Du förklarar allt och du gör det med en sån stark inlevelse. Härliga du.

Du är fortfarande väldigt mammig och vill ofta (typ alltid) att jag ska bära runt på dig i min famn. - Mamma, bäää bäää säger du. Det är ingen annan som ska natta dig om jag är hemma - då är det är bara mamma som gäller.

- Nanna mamma, säger du.

När jag hämtar dig från förskolan springer du till mig med världens största leende, du ger mig en kram och sen hoppar du ner igen och vill gärna visa vad du hittat på. På tal om att hoppa... du hoppar från allt. Ibland går det lite tokigt till och då blir du ledsen och vill då att jag pussar dig.

Du apar fortfarande efter din storebror Viggo. Spexar Viggo, då spexar du. Fast oftast så spexar du hejvilt för dig själv. Du liksom kan hamna i din egna lilla värld ibland. Du är så himla go Ines, så egen liksom. Överallt och ingenstans. Du har en väldigt stark vilja och du bryr inte dig om vi går iväg. Utan du veeet att vi kommer efter för att hämta dig. Det där "hejdå-nu-går-vi-snacket" funkar inte på dig. Skit, tänker vi då :-P

Men ja, vi älskar ju dig ändå vår lilla gullunge <3

1
A-mamman

Fint, med väldigt vackra bilder.

Svar: Men tack ska du ha A-mamman! :) kram på dig!
Sriwanna