GRAVERAD PÅSVÄSKA&STRESS MED JULKALENDER

dsc08956dsc08963dsc08958-2dsc08953dsc08959dsc08961dsc08957 En liten närmare titt på min fina balla coola påsväska från Zara :-) älskar modellen och älskar att den kan bäras på lite olika sätt, som ni kan se här och här <3 som ni ser finns det en liten dam i hushållet som också är mäkta intresserad av väskan minsann. Håller den måttet tills hon blir väskmyndig då ska hon såklart ta över den :-) Ikväll blir det julshow på Viggos skola, i år ska Viggo vara utklädd till ren och han har prompt sagt att han ska ha sitt underställ på sig... UNDERSTÄLL? Inte riktigt klok den där ungen, kommer ju svettas :-P och när man säger att han kommer svettas och föreslår något annat, nej då är det ju sådana tonårshugg tillbaka "Men nej mamma, nu ska jag ha dom", så vad ska man säga? Var ute på Väla idag för lite julshopping för kidsens julkalender som jag är sent ute med. Jag har ju köpt en sån där fin från Ferm Living, passar tjusigt med inredningen här hemma (löjlig jag är). Julkalender fix alltså och tiden som aldrig räcker till... varför är jag alltid så sent ute med sånt? Alltid i sista sekund. Orka med mig. Alla på Instagram har gjort så fina och pysslat i hundra år känns det som (inget fel med det) men hur tusan hinner ni?! Note to self: börja i tid.

FERM LIVING - ZARA - ZARA OFFICIAL - ZARA WOMAN