EN SPÄNNANDE MORGON

 
Som det kan bli...
 
För cirka två veckor sedan frågade jag Lisa om jag inte kunde hänga med bakom kulisserna när hon kör en photoshoot.
 
- Javisst sa hon och skulle kirra ihop något kul.
 
Och i förra veckan frågade Lisa om jag ville vara med när hon skulle plåta för Tretorn. Såklart sa jag <3 så ja idag var ju tanken att jag skulle stå bakom kameran för att lära mig och se hur Lisa jobbar med mera. Men så hörde Lisas syrra Johanna av sig som jobbar på Tretorn och hon undrade om jag skulle kunna tänka mig att vara modell idag.
 
Men oj - såklart igen <3 bakom kameran I love men även att stå framför kameran - I love! Så från en BTS-photoshoot till att vara modell. Nu får jag lära mig samtidigt som jag agerar.
 
Det blir två flugor i en smäll helt enkelt :-P
 
P.s Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
JOHANNA WIKSTRAND GARTMYR - LISA WIKSTRAND - PHOTOSHOOT - SRIWANNA - TRETORN