VIGGO SOM ALFRED I EMIL I LÖNNEBERGA

 
Här har ni Alfred från Emil i Lönneberga ;-)
 
Min älskade Viggo, så nedrans fin i sin utstyrsel med hatt och allt. Viggo borde ju klä sig såhär jämt <3 
 
Som ni förstår är vi nyss hemkomna från Viggos och hans klasskamraters skolpjäs. Fy sjutton vad stolt jag är. Alla kidsen var så himla grymma i sitt framträdande med sång och repliker! 
 
Viggo berättade imorse att han var nervös att spela upp pjäsen för oss föräldrar men det märktes ingenting på scen. Jag frågade honom efteråt om det var jobbigt men Viggo bara skakade på huvudet och sa "nej, det var lugnt mamma!"
 
Mammahjärtat bankar vänner - det bankar <3
 
P.s Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
BARN - FÖRÄLDRASKAP - KIDS - LIVET SOM FÖRÄLDER - SRIWANNA - VIGGO
6
Farmor

Snygg kille - snyggare än Alfred

Kram från Farmor

Liv Ringström

Men gud så söt! Skönt att det gick bra för honom och resten. Min lilla tjej hade kabare för ett tag sedan, troll skulle hon vara och dansade runt på scen!

Svar: Det är så fint att få se dom små :-) man blir så varm i hjärtat!
Sriwanna

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh, sötnosen!

Svar: aaaw tack :-)
Sriwanna

carro

Men så fin bild :D

Svar: Tack så jättemycket <3
Sriwanna

Elsa

Men wow vilken hjärtekrossare! Låt honom aldrig ta av den där kepsen.

Svar: Aaaaw men tack ska du ha Elsa <3 kram på dig!
Sriwanna

Catarina

Fin bild :D

Svar: Tack så himla mycket <3
Sriwanna