NEW IN // HÖSTJACKA & SKOR TILL INES

 
Jag dog och kom till senapsgula himlen häromveckan. Det sa klick direkt godingar :-) ni ser ju själva. Ni som gillar färgen ovan vet nog vad jag talar om, visst?!
 
En alldeles underbar senapsgul muslinjacka i mjukaste bomull och ballaste skorna till Ines. Dom där svarta bootsen tar hon på sig varje morgon och tjatar om att vi ska gå på promenad.
 
- Kan vi gå på promenad imorgon mamma?!
 
 
 
Förresten "imorgon", Ines har tendensen att avsluta nästan varje mening med "imorgon". Fråga mig inte varför, she's just doing it. Men det är ganska skönt ibland för då behöver man inte ta någon fajt där o då, om ni förstår. 
 
Hon bestämmer liksom själv att det ska ske dagen efter :-P man behöver inte själv lägga fram ordet "imorgon". Mina läsare med kids förstår nog vad jag menar ;-)
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BARNKLÄDER - FASHION FOR KIDS - INES - KIDS FASHION - STYLE BY INES - ZARA KIDS
3
Anonym

Får jag fråga hur gammal är din dotter? Jackan är så himla fin så jag vill också klicka hem till min dotter som är 3.8 år men upplever att Zara kids är ganska small i storlek så är inte säker om den kommer att passa min dotter om jag tog storlek 104🤔

Svar: Hejsan :-) min dotter är 3 år och 7 månader. Hon är en väldigt liten tjej ;-)
Zara är rätt små i storlekarna tyvärr :/ men du kan alltid köpa hem via deras hemsida och lämna tillbaka i butik. Dom har ju 30-dagars öppet köp :-)
Sriwanna

josefine

så söta :)

Svar: Ja visst är dom :-)
Sriwanna

WWW.angusfoto.blogg.se

Såå fint! Men förmodligen för lytet här, då pärlan är en stor tjej :) haha det är mycket imorgon här med! Men här är allt som skett igår, även om det var en vecka sen eller ett pr sedan :)

Svar: Hahahaha men så är det exakt med Ines också. Snackar om något som hände för en vecka sedan men säger imorgon 🙈😂 så kul!
Sriwanna