RENOVERING // VIGGOS RUM - SNEAK PEEK

 
Godmorgon godingar <3 mår ni gott?
 
Viggos rum börjar bli färdigt på riktigt nu, ska bara hem till Ida och plocka lite stuff som vi ska få låna av dom - SEN så! Viggos rum blev så najsigt godingar, jag älskar det och känner samma sak som när vi gjorde en makeover av Ines rum... att jag vill flytta in. 
 
 
Viggo blev superglad för mattan ni skymtar på bilden ovan och jag håller med - verkligen så skön och gosig.
 
- Mamma, nu kan jag äntligen sova mjukt i mitt tält sa han.
 
Tidigare har vi haft en tunn trasmatta liggandes på golvet. Viggo har ju fått för sig att han ibland vill sova i sitt tipitält om nätterna och nu har vi alltså uppdaterat med en mjukare och gosigare matta (självklart med en hög av kuddar också) - tummen upp!
 
En rolig sak också, när jag och Ines låg på mattan för första gången gjorde vi båda en snöängel (kanske mer en mattängel) - mor och dotter i ett nötskal :-P
 
 - Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BARNRUM - BARNRUMSINSPIRATION - IKEA - IKEA HEMMA - INSPIRATION FÖR BARNRUM - VIGGOS RUM
1
VICTORIA

Så mycket snyggt!

Svar: Åh tack söta du! :-)
Sriwanna