ELLOS // STAN SMITH & 20% RABATTKOD

 
Jag äääälskar sneakers och drömmer om en walk-in-closet att fylla alla sorters sneakers med <3 ända sen jag såg dessa på Sania som jag träffade för första gången på Kronabys event blev jag strucked. Jag var bara tvungen att ha dessa Stan Smith och såg att Ellos hade exakt min storlek hemma och exakt sådana jag sett på Sania - scoooore! 
 
På tal om Ellos, dom kör en fin kampanj just nu och den gäller t.o.m. 2017-03-01 - 20% rabatt på din beställning* - inkl mängder av varumärken och möbler + fri frakt! Alltså hur bra är inte det? 
 
Det enda du behöver göra är att klicka in dig på Ellos här och ange kod 355430 i kassan och vips - mucho billigare <3 kaching på den vänner! 
 

*Villkor

• Nybeställning för över 200kr på kläder, skor, möbler, accessoarer, ”Beauty by Ellos, Sense of Karma och Northern Beauty”, hemtextil, inomhusbelysning, tapeter eller mattor på Ellos.
• Gäller max en gång per kund, t.o.m. 2017-03-01. Fri frakt omfattar normalpaket upp till 20 kg.
• Kan ej kombineras med andra erbjudanden, prissänkta varor eller varor märkta med "kampanjpris" eller "design by". UGG, Odd Molly, SPANX och Odd Molly home är undantaget rabatten.
• Vi reserverar oss för eventuella tryckfel.

I samarbete med Ellos - innehåller adlinks.

ADIDAS - ADIDAS STAN SMITH - FASHION - MODE - SNEAKERS - STAN SMITH
2
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så fina skor :D

Anna

Ett tips om du inte redan shoppar därifrån är Footish.se, de är ofta först eller ensamma om vissa färger på sneakers osv. Livsfarlig sida att gå in på hehe!

Svar: Men woooow vilken sida! <3
Sriwanna