GODNATT MÅNDAG&NY FÖRÄNDRING!

Halvkrasslig fortfarande, vill bara sova. Har varit lite tungt på jobbet idag med mycket mejl i inkorgen men det betade jag av bra tycker jag. Imorgon är det dags för min nya uppgift jag fått, lite klurig men jag lär mig :-) alltid kul att utvecklas på jobb. Käkade nyss världens enklaste efterrätt (borde ej), käkat det nu tre kvällar i rad sen i fredags efter att Petra introducerade det för mig. Supergott och superenkelt - I'm gonna show y'all. Vet ni? Snart kommer det att ske en liten-stor förändring här på bloggis och jag hoppas att ni följer med mig på det nya äventyret som väntar. Det vill jag så gärna <3 ska bara få rätt på allt "pappersarbete" sen så POFF! :-) Dags för borstning av gaddarna sen krypa kojs i säng och läsa senaste numret av Plaza Interiör <3 godnatt godingar!
HOME INTERIOR - INTERIOR DESIGN - PLAZA INTERIÖR - SCANDINAVIAN INTERIOR
1
Pillan

Va kul att du är tillbaka på blogg.se igen! Skulle kika in hos dej igår på EE och hamnade på en "felmeddelande-sida" hos blogg... Tänkte att detta var ju helkonstigt men nu förstår jag :)

Ha det så bra //PIllan

Svar: Vad härligt att höra <3 det känns skitbra att vara tillbaka igen!
KRAM på dig!
Sriwanna Salomonsson