HOOKED PÅ SKAM

Vänner - jag är hooked!

Hooked på SKAM... alltså o m g säger jag. På nyårsafton efter att alla gäster lämnat fortet, efter att jag tvättat bort mitt smink, sparkat av mig mina klackar och slängt allt i tvättkorgen... gosade jag sedan ner mig i sängen, drog på mina nya hörlurar från Sudio och tryckte på SKAM på telefonen. Jag var vaken till klockan FYRA.

Så så sååå bra serie med en rad tonåringar som försöker finna sin plats i livet. Den handlar om sex, kärlek, drama och vänskap - allt i ett liksom. Mycket i serien känner jag själv igen, från min egen tid på gymnasiet och högstadiet.

Innan jag började titta på SKAM så såg man ju överallt hur alla vara hooked, jag förstod inte riktigt dealen men nu gör jag.

Jepp, jag rekommenderar dig verkligen att kolla :-)

SKAM - SVTPLAY
1
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh jag älskar Skam verkligen plöjde serien under 3 dagar :D

Svar: Ååh know the feeling alltså - har en del avsnitt kvar på säsong 2 och snart anländer ju säsong 3 - woop! :)
sriwanna