SUNSETS OVER MY HOMETOWN

 
Jag är så lyckligt lottad att jag bor vid havet och att jag har det så himlans nära till dessa solnedgångar. Se så vackert det är. Att vi får besök av stora kryssare måste ju vara ett gott tecken va? ;-) Kära Helsingborg - jag diggar dig!
 
Poppe är på fotboll i Malmö och jag fick för en gångs skull barnen tidigt i säng. Så nu sitter jag här i min ensamhet (så sköööönt) och fnular på en massa ting. Saker som behövs göras och planeras för - funny honey.
 
Först ut - skriva klart ett viktigt brev sen kanske om det ej blir försent... fortsätta se Skam, jag slutade ju se efter säsong två.
 
Så mina älskade läsare - nattinatti säger jag redan nu!
 
 
Dör en smula så vackert det är.
 
 
P.s - Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
FOTOGRAF SRIWANNA SALOMONSSON - PHOTO - PHOTO BY SRIWANNA - PHOTOGRAPHER - SOLNEDGÅNG - SRIWANNA FOTO - SRIWANNA PHOTO - SUNSET - VISITHELSINGBORG