RED

 
Godmorgon godingar :-)
 
Jag har varit uppe i ottan-ish denna morgon - spinningspass 06.30 med Petra. Så gött det har varit den här veckan att ha fått tränat så mycket. Energin har verkligen varit på topp och känner mig genast mycket starkare... typ :-P

Nästa vecka kommer jag nog inte kunna träna lika mycket då hela familjen är samlade igen (yaaay!!!) men några pass ska jag nog kunna klämma in minsann.

Hur ser er workout ut nu på sommaren? 

 
Rött är ju så sablans snyggt alltså - måste inhandla fler röda plagg!
 

P.s - Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
FASHION - OUTFIT - SRIWANNA - SRIWANNA BLOGG - SRIWANNA OUTFIT
2
Petra

Har varit lovely att ha med dig på träning flera dagar denna vecka ❤

Svar: Mera mitt hjärta! 💋 💪🏽👟🚴🏽‍♀️🤸🏽‍♀️🏋🏽‍♀️
Sriwanna

Bebe

Men huur snygg är du i rött då?!?! 😍❤️❤️❤️

Svar: TACK bebe! <3
Sriwanna