OM EN VECKA...

 
...sitter jag uppe i Sthlm och myser :-) som jag längtar efter storstaden, pulsen, maten, shoppingen men framför allt min bästaste bästa Katjakatt. Jag ska upp och hänga med henne heeela helgen <3
 
Vi ska äta gott, shoppa något kanske, slurpa gott, äta lite mera gott, mysa, prata, skratta, uppleva och jag ska äntligen få se hennes nya lägenhet.
 
Jaaaa, det kommer blir så myyys med en tjejhelg bara vi två :-) längtar ihjäl!
BÄSTA VÄNNER - BÄSTIS - KATJA JANFORD - STHLM - STHLM BRUNCH CLUB - STOCKHOLM
2
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så mysigt med lite Sthlm, men sen det där ser så sjukt gott ut :D.

Svar: Ta en tripp till Sthlm Brunch Club så finner du den :-)
Sriwanna

Mirjam Therese

Så mysigt med en tjejhelg! Hoppas att ni får det fantastiskt fint :D

Svar: Tack så mycket - det ska vi ha <3
Sriwanna