BARCELONA // DÄR ALLT BÖRJADE

 
Här började resan till en av världens finaste städer - Barcelona.
 
Kastrup bjöd på bubbel och en nommig pizza med stark salami. Känslan av att vara på resande fot satte verkligen fart. Jag och Sara njöt och började planera vår weekend in Barcelona ännu mer. 
 
Vi köpte en supergod muffins från Lagkagehuset - banan och choklad med krämig topping. Värd varenda danska krona jag hade - så nommig! 
 
Kan ni förstå pirrigt i magen med den vyn ni ser ovan från flygstolen min? Det var verkligen... Barca, here we come!
 
P.s Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
BARCELONA - BARCELONA CITY - KASTRUP - LAGKAGEHUSET - SRIWANNA TRAVEL - TRAVEL - TRAVEL 2017 - VISITBARCELONA - WEEKEND IN BARCELONA - WEEKENDRESA
2
Amanda - Resan mot frihet

Gud så fint! Ska själv åka till Barcelona snart. Längtar!

Svar: Underbar stad du ska åka till - alldeles underbar!
Sriwanna

Bebe

Ljuuuvliga bilder bebe min!!!! Saknar!

Svar: Saknar det apmycket! Måste dit IGEN tillsammans!!!
Sriwanna