GODMORGON ONSDAG!

 
Satt uppe lite väl sent igår med redigering av bilder till en kund - whoops!
 
Jag har svårt att släppa taget och tiden bara rusar iväg. Så himla härliga bilder jag jobbade med igår, mycket kärlek bakom varje bild och min kund är den sötaste - en kvinna nyss fyllda 60 år med huvudet på skaft - sånt gillar jag! 
 
Ny dag och nya tag - först jobb sen ikväll blir det middag med Ida, Micke och söte Vincent. Vi ska nog kocka ihop lite hemmagjorda pizzor - nommi på det. Sen måste det bannemej bli tidig läggdags, ska upp aptidigt på torsdagmorgon för ett bloggevent - tåget går redan 06.45 mot Tibro. 
 
Väl framme ska jag och ett x antal bloggkollegor få besöka bland annat Mio, vi ska få bo över på Knistad Herrgård där det blir en smarrig middag och vinprovning - ska bli dejligt det här :-) även fredagmorgon bjuder på roligheter, mer om det senare.
 
Nu måste jag jobba vidare - PUSS!
 
P.s Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
BLOGG - BLOGGEVENT - KNISTAD HERRGÅRD - MIO - SRIWANNA - SRIWANNA BLOGG - SRIWANNA SALOMONSSON
2
Anonym

Ne men så roligt!! Mina hemtrakter ju! Var på Knistad i lördags. Väldigt mysigt att dricka lite champagne ute om det är fint väder👌🏽 Hoppas alla ni bloggisar får det kul☺️

Svar: Ja men vädret var väldigt bra nu när vi var där :-) och Knistad bjussade verkligen på finmiddag! Tummen upp för dina hemtrakter :-)
Sriwanna

Lisa Jungqvist Larsson

Glömde visst signera... kul att du hade det så bra! Dan är ju verkligen supertrevlig som du skrev! Ha det så gott!

Svar: Ja skitcool snubbe liksom :) så relaxed!
Sriwanna