EN FREDAG PÅ DROTTNINGGATAN 35



Igår var fantastiskt vänner. 

Att få hänga med bästa vännen, få skvallra, skratta, tala om gamla minnen och nya som skall skapas. Vi bestämde att detta var något vi skulle göra oftare, bara hon och jag. Känslan jag fick igår, att få hänga med Andréa var precis som det var back in the days. Är jäkligt tacksam för henne i mitt liv. 
 
Vi skvallrade såklart bara inte utan vi åt ju också. Hos mig slank det ner en burrata - gosh alltså. Älsk på den rätten. Går hem all day everyday. Andréa käkade råbiff och det var gosh för henne också, ett säkert kort enligt henne. Jag och råbiff har inte riktigt möts än... drar mig liksom hellre åt det vegetariska eller det som simmar i våra hav. 
 
 
Jag har sagt det förut men tål att vara ett återkommande. Drottninggatan 35  levererar igen. Maten, personalen och stämningen. Me likey. Tips tips tips för dig som ännu inte besökt denna hörnrestaurang.

 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BÄSTA VÄNNER - DELICIOUS - DROTTNINGGATAN 35 - RESTAURANG - VISITHELSINGBORG - ÄTA UTE HELSINGBORG
1
Hemma Hos Felicia

vilken mysig atmosfär!!

Svar: Men du, verkligen :-) love it!
Sriwanna