LIVET SOM FÖRÄLDER // ÖVERTRÖTTA BARN

 
Blir ditt barn lika tramsigt när han eller hon är övertrött? 
 
Här hemma blir det verkligen flamstrams på hög nivå. Det är i och för sig roligt till en viss del, till en viss stund innan något illa händer den ena. Som mellan Viggo och Ines, dom kan flamsa runt en massa, leka och stoja, allt är tjo och tjim tills... den ena slår sig och det blir full panik med tårar som sprutar (mest tårar på Ines...).
 
Sen kan det även övergå till att kidsen slutar lyssna. Det bara liksom står helt stilla och kidsen låtsas som om ingenting. Jag blir galen på detta! Dom ska springa iväg, gömma sig eller åla sig ur famnen på en. Det enda man hör är "nej nej nej" eller "varför ska jag gå och lägga mig" eller "jag är inte alls trött". Det är rätt så... frustrerande.
 
Något som stämmer in på ditt/dina barn också? Hög igenkänningsfaktor? :-P
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BARN - INES - LIVET SOM FÖRÄLDER - TANKAR