KÖPENHAMN // SNAPSHOTS

 
Välkommen till Köpenhamn!
 
 
En liten shoppingtur hann vi med :-) såklart! Först en timme inne på Zara där jag hittade två gosiga oversize polotröjor i både blått och grått samt en blus och en vegamössa i fuskskinn. Blev även ett stopp på & Other Stories där jag fann lite gosaker (ska visa dig i ett annan inlägg). 

Tummen upp för att man får testa sig fram bland sockerskrubbarna :-)
 
 
Stilleben fick sig även ett besök av mig - så himlans fina ting i denna butik. Afficshen ovan till ex - Henri Matisse, hur fin?! Ångrar lite att jag inte köpte den men det finns ju på deras hemsida ;-) 
 
Eftersom mina skor och väska matchade fint med deras inredning på ovanvåningen passade jag på att fota "dagens outfit" - vinrött on fleek!
 
I ett senare inlägg kommer jag även att tipsa om en bra restaurang - håll utkik!
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
COPENHAGEN - KÖPENHAMN - KÖPENHAMNSHÄNG - SRIWANNA TRAVEL
3
VICTORIA%20

Snygga bilder!

Svar: Tack söta :-)
Sriwanna

Eda

Snyggt du matchade med allt vinrött!

Svar: Åh tack Eda <3
Sriwanna

enna

Vill så åka över till Köpenhamn för shopping!

Svar: Bästa Köpenhamn!! :-)
Sriwanna