ATT FÅ CYKLA RUNT PÅ ART WEEK

 
Något spännande sker imorgon :-) imorgon ska jag och mitt influencernätverk få en pre-peek av Art Week som drar igång i samarbete med Helsingborgs stad och Kulturhotellet på lördag. 
 
Vi ska få varsin cykel och få besöka olika platser där konstverken och många av utställningar flödar. Så himla najsigt du. Sen blir vi även bjudna på en god middag och hör här - bo på hotell <3 som jag ska sova alltså. Behövligt efter en stressig vecka. Längtar gör jag också till lördagsmorgonen då jag ska smaska i mig en massa hotellfrulle. Alltså, jag är så glad att få ta del av det här evenemanget, i min hemstad - det är som körsbäret på toppen - ren lycka liksom.
 
Du kan läsa mer och se hela programmet här om vad som händer under Art Week (30 sep - 8 okt) samt på ansiktsboken kan du även finna din favorit bland alla utställarna - missa nu icke detta!
 
 - Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig - 
ART WEEK - HELSINGBORG - INFLUENCER - INFLUENCERNÄTVERK - SRIWANNA BLOGG - VISITHELSINGBORG
1
Anna S

Men åh så kul! Såg en del bilder o filmer på din Insta-story och det såg ju suuupermysigt ut!!

Svar: haha grymt att du följer mig på instagram :-) TACK! Stor fet kram
Sriwanna