JUST NU: TÅGET MOT HELSINGBORG - TVÅ BYTEN









Suttit här sen 16 ungefär (därav den trötta Annika på bild ovanför). Det går ju inte fort fram alltså. Min slutdestination är Helsingborg och där ska jag var framme 22:35 enligt tidtabell. Jag hoppas att det stämmer.
 
Min resa kör två byten också. Tydligen ska jag åka buss när vi anländer till Hässleholm. Något jag missat. Men det har även en till på mitt tåg gjort så vi bestämde för att ha sälle tillsammans. Förmodligen lika förvirrade, hon & jag. Bra kombo! 

3
Kim Engström

sv; ja, både pennorna och burken är super :) det står "systra mi" på min tatuering. min syster och jag står varann väldigt nära och har sen vi varit små kallat varann systra mi (som de säger i ronja rövardotter) så vi har båda två systra mi på armen tillägnat varandra :)

william

så mysigt att åka tåg:D

SV; Naw tackar så himla mycket! Så snällt sagt:)

Eleonore- Kokboksutmaningen

Åh det är så jobbigt med massa byten, resan blir så lång! Hoppas du fått en härlig helg i Helsingborg :)