JAG HAR EN STÄDGUD

Måtte det hålla i sig. Att Viggo städar när han blir tonåring. För nu är han Guds gåva till mig. En städgud typ. Sjukt duktig. Han dammsugar, plockar undan sina leksaker. Han brukar ställa allt på mattan i sitt rum för att det ska bli lättare för mig att moppa golvet till exempel.
Måndag, städdag som sagt. Tagit undan sådant jag tröttnat på. Tagit fram sådant jag glömt bort. Som äggen ni ser. Totalt glömt bort dessa. Gamla ELLE tidningar fick en fin plats på golvet bredvid Mr. Robot. Ni ser inte dom på bilderna men förra helgen köpte vi svarta ramar från IKEA. Våra Andy Warhol affischer kanske ska finna sin rätta plats nu. På tiden liksom.
2
Ellie

va duktig och gullig han är! MIn lilla grabb har också den senaste tiden blivit väldigt intresserad av att hjälpa till. Han vill hjälpa till med städningen och matlagning. Så kul och dom är ju så gulliga när dom hjälper till :)

LADY THIRTY

Vad roligt! Min lilleman är lite rädd för dammsugaren, hoppas att det ändrar sig tills han är lagom stor för att kunna dammsuga själv :D

kramkram