PÅ MENYN - SKALDJURSFROSSA

 
Vänner, förlåt för sega råttan här.
 
Jag lever, men det är apmycket här hemma. Vårt andra hem har antingen varit Bauhaus eller Hornbach. Ska dit även imorgon. Kaklet vi köpte var inget att hurra för när vi testade det mot väggen. Vi kör nog på ett färgat kakel istället.
 
Men i all denna stress med renovering tillåter jag mig själv att koppla av litegrann. Det gjorde vi faktiskt allesammans ikväll. Vid matbordet ikväll satt vi alldeles tysta och njöt av gratinerad hummer, havskräftor, räkor och egna vitlöksbröd. Det satt fint kan ni tro. Min valborg började bra och jag hoppas att er gör detsamma. Godnatt!

7
Johanna

Gott!

Jasmine

Åh vad mumsigt :)

angelicasvarld.blogg.se

MEn va mumsigt det där såg ut!

Angus

Men ge dig va gott!

Ola (ljudboka.se)

Skaldjursfrossa <3

Hanna Karlsson

Åh så gott!

JENNYH - Mammablogg

Åh vad gott! Hummer är en av mina absoluta favoriter =)