INFÖR NYÅRSAFTON IMORGON

Förlåt min frånvaro idag eller rättare sagt dom senaste dagarna.

Allt började ju förra veckan med tröttheten och sen övergick det till att bli sängliggandes under julen och nu har jag jobbat hela veckan samtidigt som jag ska få ihop allt med nyår imorgon ;-) har gått relativt bra, lite fix och trix är det och när det tillkommer gäster får man lov att rodda om men såklart bara kul med fler gäster till festen <3

Imorgon blir det tio vuxna och sex småttingar - kommer bli hett och stimmigt här hemma ;-) Men som jag har längtat efter den här dagen. Få skratta, njuta, skvallra och bara vara med några utav mina tjejer. Småttingarna får stoja omkring och käka godis in på småtimmarna. Det kommer att bli en kväll jag sent kommer att glömma, så lovely att få avsluta 2016 med ett fint gäng liksom <3

NYÅRSAFTON 2016