TRETORN PLÅTNING

 
Det var ju ingen Barbados plåtning igår vänner. Lite mer som isbjörnar-på-gatan-plåtning och ett regnrusk utan dess like. Fast å andra sidan passade det som handen i handsken till gårdagens Tretorn plåtning! 
 
Vi modeller blev först sminkade av grymma och gulligaste Marina (kika in på hennes bloggis) och under tiden fick vi andra smaska på frulle, godis och kakor. 
 
Sen var det äntligen dags för plåtning i vår stad, där vi började uppe vid Kärnan, ner mot Möllevångsgränden och några fina dörrportar längs vägen. Detta gjordes på ett nafs (Lisa är grym) och sen var det dags för en sallad från Holy Greens. 
 
Momma för maggen och sen ner till havet och Parapeten där resterande plåtning höll till. Gosh, jag blåste ju nästan iväg och båtar tutade på oss ;-) vi hade kul igår och jag är så glad att jag fick vara en del av det här. Vi var ett bra team liksom.
 
Tack Lisa, Johanna, Marina och the models Moa & Johan - grymt jobbat allihopa!
 
P.s Pusha gärna hjärtat så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst! <3
HELSINGBORG - JOHANNA WIKSTRAND GARTMYR - LISA WIKSTRAND - MARINA ANDERSSON - PHOTOSHOOT - SRIWANNA - TRETORN - VISITHELSINGBORG
1
Anonym

Snälla! Efterfrågar (återigen) ett liten inläggg med tips på foto. Som dessa bilderna tagna inomhus.
-Vilket kameraläge kör du oftast ute och vilket oftast inne?
-Vilken app redigerar du i? Eller kör du på datorn? Isf hur?

Vore jättetacksam du är så duktig!

Svar: Hej du!
Förlåt för sent svar här :( men såklart kan jag koka ihop något. Får se när jag hinner lägga ut det, men det kommer en dag! Håll ut :-)

KRAM på dig och tack för din fina komplimang!
Sriwanna