SNART SKA HON DÖPAS

 
På lördag är det dax för dop - woopwoop. Vi kommer att döpa henne i Maria kyrkan som ligger mitt i stan. Gudmor och gudfar har vi givit ansvaret till Sara (bebe) och Johan. Som komisk nog en gång i tiden har varit ett par. Vi kommer att ha solosång och en liten kör. Solosången kommer min barndomsvän Jenny sköta - tack sis!
 
Efter dopet kommer vi alla att samlas på Mandarin (Poppes kvarterskrog) där vi smaskar i oss en god grillbuffé och läskande drinkar. Sen blir det tååårta som bebe kommer att stå för. Hemma i Borås står hon just nu och provbakar (så himla go!). På fredag tar hon tåget till Skåne för att sedan ta över vårt kök och baka dom riktiga tårtorna.
 
Och jag, ja jag försöker mata Ines med flaska. Går sådär måste jag säga. Mamma ska ju ha henne på lördag. Tanken är att jag kanske svänga mina lurviga men ja... vi får se. Fast det ingen big deal om jag inte kommer kunna dricka. Bara att få hänga med en massa goa människor kommer jag bli full på!
 
1
Acires - FOTOGRAF I SKÅNE

Åhh vilken sötnos!