BARNRUMSINSPO

 
Vi har bestämt oss. Efter Miami-resan ska vi knåpa ihopa ett litet rum till Ines. Jupp, Viggo slipper dela rum med syrran. Vi kommer att slänga ut kontoret till den lilla hallen som finns utanför vårt sovrum. Och Ines kommer att flytta in där kontoret är just nu. Kommer bli grejt, gott folk! 
 
Jag letar inspiration så det brakar här, se vad jag funnit... från Pinterest såklart. Jag tror jag vill köra på dova färger i hennes rum. Grått, lite mint, kanske lite gammelrosa. Vitt kommer självfallet att få ta plats.Tror jag vill ha en tapet därinne också, vi får la se. Åh, så kul. Detta längtar vi till - tjoho!

2
tinabanck.blogg.se

Så fint! Älskar den första bilden med stjärnkuddarna från Numero 74.

Svar: Ja, visst är dom fina :)
Annika M Sriwanna

Sandra Lundin

Har ju inte ens barn men skulle gärna kunna inreda ett barnrum enligt bilderna ovan bara för att. Finns nästan inget finare ju!

Svar: Så himla härliga färger ju :)
Annika M Sriwanna