MORGONPROMENAD

 
Idag bjuder mitt kära Helsingborg på sol och frisk väder. Även om det är kallt, är det så himla skönt att vara ute. Det tycker vi alla - jag, Ines och Sigge.
 
Gick en runda runt stan och sen upp till Slottsparken idag. Mötte andra hundar påvägen och Sigge blir så glad varje gång. Han vill hälsa på alla. Det är ju inte jättelätt när man har vagn kan jag säga. Kopplet snurrar in sin och det blir hey baberiba av allt. Känns som att folk skrattar åt mig... ja jag ser nog lite snurrig ut.
 
Nä, nu är det lunchtimme, hemmagjorda köttbullar med gräddsås och potatis!
Helsingborg - Ines - King Charles - Kärnanparken - Slottsparken - bebis - hund - littlephant
4
Liw - FINA LYAN

Haha, samma här... fast en 2-åring på sparkcykel på det! ;)

Annster

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Annika M Sriwanna

Sandra Lundin

Älskar att jag såg att det var Helsingborg redan på översta bilderna :D Är därifrån egentligen så det kändes lite roligt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

Svar: tack så mycket :)
Annika M Sriwanna