FAVORITGODIS

 
Här ser ni mitt favvegottis. Polly med smak från Ahlgrens bilar. Alltså, ärligt talat... jag kränger en sådan påse helt själv. Vill knappt bjuda på Poppe om han frågar, så ha-galen är jag när det gäller mina Pollys.
 
Har ni smakat dom? Jag varnar er, man blir beroende.
8
Annster

Gott :)

K- S

Mina favoriter också! Jag delar inte med mig hehe.

Småstadsfrun

Oh ja visst har jag smakat! Köpte hem en påse till mannen, men behöll minsann det mesta själv..

biggeros

Så gott med bilar och Pollys. Tyvärr äter jag inte godis för tillfälligt.i med det att jag kör lchf nu och det funkar jätte bra. Men, jag blir allt sugen nu=)

Anna [foto]

Åh, polly..! Sååå gott :)

Therese

Åh, dom där är farligt goda! Jag är precis som du, kan äta en hel påse själv utan att bjuda ;) Helt klart godaste pollyn

carro

Gott :)

jessica sofie

GOTT!!

Svar: Älskar dom! :)
Annika M Sriwanna