HUR MYCKET SNOR?

 
Nu börjar Ines förkylning släppa. Inte lika snorig och slemmig längre. Det har varit "tufft" (vill ej beklaga mig, för annars är hon superlätt) dessa dagar med henne. Hon har varit dunderförkyld. Knappt kunnat sova om nätterna. Jag åkte till och med upp med henne till lasarettet. Bättre att vara på säkra sidan, tänkte vi.
 
Visade sig att hon fått "falsk krupp". Fick med mig någon typ av Nezeril. Men vi har bara kört med Renässans och nässug. Det har funkat bra men jag undrar nu... hur i tusan kan en sån liten en ha så mycket snor i näsan?! Helt otroligt. 

4
Anna

Ja, det har jag frågat mig själv också många gånger! Skönt att hon börjar bli bättre! :)

Svar: Otroligt är det haha :)
Annika M Sriwanna

Joe

Skönt att det börjar släppa nu då! :) Krya på !

Svar: Tack så mycket du :)
Annika M Sriwanna

Elin

Åh, så söt!

Svar: Tack ska du ha :) hihi kram
Annika M Sriwanna

johanna

Så sööt!

Svar: Tack :) Kram
Annika M Sriwanna