PÅ MENYN - PANERAD RÖDSPÄTTA MED ROTSAKSPYTT

 
Det här var gott! 
 
Panerad rödspätta med rotsakspytt och en örtagårdssås vid sidan om. Mumma för magen min. Och Viggo minsann, den killen kan äta fisk alltså. Han åt ungefär lika mycket som mig (jag älskar också fisk). Rotsakspytten gick verkligen hem, även hos Poppe. Snabb och lättlagad mat, bra för både stora och små.
 
På tal om små, vid sidan av gjorde jag även småportioner till Ines. Perfekt att ha i frysen. Jag förvarar dom i små burkar jag köpt från märket Rice. Dom är perfekta i storleken till att förvara barnmat i. Jag ska nog köpa på mig ett gäng till. Äh, då måste jag ju ta en tripp ut till Höganäs, till Cirkusfabriken. Oh no, jag måste åka ut till favvobutiken - så jobbigt.
 
Nä, nu måste jag sätta igång med bakningen. Imorgon kommer tjejerna på middag och jag vill förbereda så mycket som möjligt. Mhm, det är inte alltid lätt att vara tvåbarnsmamma ni vet. Man måste planera och preppa heeela tiden...but I love it!

1
Karin

Jisses vad gott, börjar bli hungrig nu:)