DIY - BLOMBORD

 
Nu är jag äntligen klar med mitt DIYprojekt - blombord. Hittade dessa fina hemma hos mamma & pappa. Dom stod bara i ett hörn och dammade. Så jag frågade mamma om jag fick ta med mig dom hem och rusta upp. Javisst, sa hon!
 
Och ta-da - se mitt verk. Jag är riktigt nöjd med resultatet. Sprayfärgen blev exakt som jag ville ha den. Självfallet är glasen inplastade med marmorplastfilm. Snyggt och billigt!
 
DIY - blombord - marmor - mässing - plastfilm - spraymåla
12
Lovisa Wallin

Snyggt snyggt! marmor-plast är ju bara såå bra :)

natalie

åh så snyggt!

Catja Andersson

Jäklar så snyggt det blev!

http://catjas.se

Hantverkarsystrar

Väldigt snyggt! Fin kombi med guldigt och marmor

Sofi

Vilken skillnad. Super snyggt!

marycaroline.blogg.se

Vilka fina :)

JENNYH - Mammablogg

Superfina! =)

Sofia

Så himla fint!!

Lisette Kepp

snyggt! :)

Magdalena

Tusen tack för tipset! Såå fina. Dessutom är jag mycket svag för guld. Har aldrig tänkt tanken att trä kan bli guld och marmor. Nu vill jag hem till mammas gömmor och hitta något jag kan förvandla. Vilka fantastiska bilder du tar.
Magdalena

När Annie fotograferar i Kalifornien

Najs! Så klassiska dem blev! :-)

Evelina

Hur snygga som helst! Älska det guldiga