IDAG BLIR HON ELVA MÅNADER

 
Hurra hurra för Ines - elva månader idag! 
 
Den här lilla vildingen alltså. Plockar fortfarande in allt (då snackar vi allt) i munnen. Skriker så fort hon ser mat - "ge mig, ge mig!!!". Älskar att bada och plaska. Har munnen full med åtta tänder, som hon gillar att borsta... eller så tycker hon bara smaken på tandkrämen är god. Kryper snabbare & smidigare än mig. Älskar att busa med sin brossa Viggo. Det är ömsesidigt (för det mesta, dock inte när Viggo ska leka med Lego). 
 
Ines tog sina första steg förra fredagen. Bara så där, utan förvarning. Tjoho sa vi och klappade. Inte för att jag längtat till att hon ska börja gå men nu skulle det faktiskt vara lite kul. Men som sagt, hon kryper väldans fort och jag tror hon är nöjd med den speeden än sålänge. 
 
Ines är en bestämd liten tjej som vet vad hon vill. Lägger sig redan ner på golvet när hon inte får som hon vill... mhm, som förälder längtar man ju inte till första trots-perioden.

Ines - bebis - bestämd - elva månader - första steg - graffitivägg - miami - trotsperiod - tänder - wynwood
1
Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla söta bilder, grattis till henne! :)