JETLAG

 
Första natten hemma sov jag, Viggo och Ines tretton timmar. Jag känner mig fortfarande lite jetlaggad men det börjar ordna upp sig... sakta men säkert. 
 
Hemresan gick hur bra som helst, Air Canada kan jag rekommendera vidare till er. Mycket bättre än United. Air Canada uppgraderade oss till bättre platser, vi fick gå före i kön och där fanns en kudde och filt till var och en. Väldigt vänlig personal också.
 
Ines sov igenom hela flygresan likaså Viggo, som till och med sov lite till fast att vi skulle gå av. Jag sov däremot ingenting. Tittade på en bra film istället, "Gone Girl" - värd att se för er som inte har gjort det än. 
 
Tidningen ni ser ovan köpte jag för att jag ville se hur Chrissy Teigen och John Legend bor. Jag följer dom på Instagram. Chrissy är halvthai som jag. Och hon är dövacker, verkar vara så genuin. Och dom vackra gula rosorna kom mamma med till oss. Hon vet vad jag gillar.