RESUMÉ AV MIAMI PART II

 
Ok, sista nu... blunda för er som tröttnat. Jag tröttnar aldrig, Miami var verkligen fantastiskt på alla sätt och vis. Jag önskar att var där nu. Man vet ju för tusan inte vad man ska klä på sig här hemma. Och mössa måste man ha. Nää, nu klagar jag (sorry folkz). Men det är ju så efter en semester. Tar lite tid att ställa om sig. 

USA - barn - hav - mat - miami - nyårsafton - palmer - resa - sol - strand
7
Annster

Härliga bilder :)

Svar: tack! :D
Annika M Sriwanna

Emiza

fina bilder

Svar: Tack så mycet! :)
Annika M Sriwanna

Marie Bergman

Vilka härliga bilder, jag vill också åka dit =)

Svar: Tycker jag att du ska göra :D
Annika M Sriwanna

mamma mindy

Så fina bilder du delar med dig av..kram

Svar: men tack så hjärtligt, så glad jag blir! :)
Annika M Sriwanna

Viktoria

Åh vad härligt det ser ut! Man längtar verkligen tillbaka när man ser dem.. Världens bästa ställe!

Svar: Ja jag håller med dig! Underbara Miami!
Annika M Sriwanna

Krulliga Damen ♥ Foto, Inredning & Familj

Det ser ju helt underbart ut! :)
Är det dyrt att resa, bo och leva i Miami?

Svar: Jag har nu skrivit ett litet inlägg om det till dig :) kanske inte dom bästa svaren (med tanke på hur vår situation ser ut när vi är där) men går gärna in mer på detalj om det är något mer du undrar över :) Kram
Annika M Sriwanna

bokforingskonsult södermalm

Älskar bilderna! så mkt liv i dom speciellt de med färger från stranden!