RENOVERING: GÄSTTOALETT - KLAR

  
Renovering av gästtoaletten är äntligen klar. Vilket lyft den fick. Dessvärre har jag inga före bilder att visa eftersom Patrik var så snabb med att riva det gamla. Men tänk er rosa plastmatta, halvtaskiga vita väggar, gammelrosa kakel, gammalt handfat och en gräslig toalett. 
 
Nu är går den i svart och vitt, vi har lagt hexagonklinker och satt mosaikkakel. Ny blandare, ny spegel, ny toalett med svart toalettsits. En frän poster från Fotografiska och en kruka jag fann på loppisen för tjugofem kronor. Jag är så himla nöjd med vad vi gjort och jag hoppas våra köpare i framtiden tycker detsamma. 

14
Jeweljulia

Jag dör vad snyggt!! Stora tummen upp! Älskar golvet, älskar detaljerna, älskar allt, verkligen lyckat! Ursäkta alla utropstecken, jag blir bara så upprymd av sådan snygghet.

Svar: haha :) tack så hjärtligt :D glad jag blir!
Annika M Sriwanna

Johanna

Åååh, vad fint!!! Jättefina detaljer!! :)

Svar: tack så himla mycket :)
Annika M Sriwanna

Junitjej

Så fint det blev!

Svar: tack så mycket!
Annika M Sriwanna

Fashion Blogazine

Så fint!!

Svar: tack :D
Annika M Sriwanna

susanas.blogg.se

Sjukt snyggt! Älskar golvet!!

Svar: ja, visst är det snyggt :)
Annika M Sriwanna

Malin

Superfint och golvet blev ju fantastiskt!

Svar: ja men visst blev det :) älskar klinkern, skönt att stå på också
Annika M Sriwanna

Benington.se

Verkligen ett lyft! :) Snyggt!

Svar: tackar så mycket :)
Annika M Sriwanna

Jasmine

Himla fint :)

Svar: Merci :D
Annika M Sriwanna

Annster

Så fint :)

Svar: tusen tack!
Annika M Sriwanna

Anonym

men gud vad fint! :D

Svar: tack så hjärtligt!
Annika M Sriwanna

Sofia

Så himla fint ju!!

Svar: tack du :D
Annika M Sriwanna

Anonym

Inte så som jag själv skulle välja att renovera, tycker det är trist och mörkt med svart.

Svar: smaken är som baken ;)
Annika M Sriwanna

angelicasvarld.blogg.se

Super snyggt!!!

Svar: tack Angelica! :)
Annika M Sriwanna

Sandra Rosén Dahlgren

SNYGGT! Fint med guld & svart och diggar verkligen kaklet på golvet!

Svar: Åh tack du! :D
Annika M Sriwanna