LÅNGKOFTA & HATT

 
Hatt - Maya of Copenhagen
Tisha - Gina Tricot
Långkofta - Åhléns
Jeans - Acne jeans
Skor - Billi Bi
 
Det här bor jag typ i, en stickat grå långkofta och min svarta hatt. Är så kär i dessa två ting att jag vill använda dom varje... varje dag. Det har ju varit så himla najs väder här i Helsingborg att man ej behövt någon jacka - alltså I frekkin löve it!

8
Patricia

Så snygg outfit, jag dör!! <3

Svar: Tack så himla mycket, stor kram! :)
Annika M Sriwanna

Amanda

ÅH, älskar denna, försåt inte hur en hatt kan göra så grymt mycket! SNYGGT!

Svar: Tack så mycket! Ja, hatt är så fab! :D
Annika M Sriwanna

Dixi Wonderland

Vilken mysig outfit :)

Svar: Tack Dixi! :D kram
Annika M Sriwanna

norrbotten emma

as grymt snyggt ju!! =)

ha en bra onsdag

Svar: Tack så himla mycket! Kramar :)
Annika M Sriwanna

Annster

Så fint :)

Svar: Tack Annster! :) Kram
Annika M Sriwanna

Hanna Karlsson

Så snyggt!

Svar: Tack så mycket :D Kram
Annika M Sriwanna

Ebba

SÅÅ snyggt!! Och vilka härliga bilder.
Kommer nog behöva plocka ihop en liknande outfit i veckan <3

Svar: Tack så himla mycket :) och kul att jag inspirerar! Kram
Annika M Sriwanna

Mohammedi's | Art, model & designer

snyggt!!

Svar: Tack! :D
Annika M Sriwanna