VICTOR VAISSIER

dsc_7844001ab dsc_7837dsc_7842dsc_7811 Fyller badrummet med en doft av lavendel i både tvål och lotionpump - och det luktar så gott <3 tack så mycket Victor Vaissier för mina nya tvålar, dom står nu fint inne på stora badrummet samt lilla gästtoan. Jag gillar förpackningarna men om jag ska vara lite petig... hade jag blivit ännu gladare om dom varit i glasförpackning istället för plast. Du vet för ännu mer lyxkänsla ;-) vad tycker du? Dom går att köpa på Eleven.se om du känner dig litta sugen :-)

Nu har jag en kort lunch där jag måste hinna med några ärenden, bland annat hämta ut ett paket till (woohoo) sen ska jag hinna med att äta något eller så får jag helt enkelt bara käka framför datorn senare.

Jag har jobbat hemifrån nu hela veckan eftersom den här jäkla influensan som jag haft har verkligen satt spår på mig. Så jag vill egentligen inte ens vistas ute bland folk - typ gått och blivit folkskygg (gaaah) - känner du inte igen det? Efter att man varit sjuk så tar det några extra dagar att komma tillbaka till sitt vanliga jag.

Eller jag kanske bara talar för mig själv här? :-P

BLOGG - ELEVEN.SE - SRIWANNA - TVÅL - VICTOR VAISSIER
1
FINA LYAN - min stil, din inspiration

de måste jag lukta på, skitfina ju! =)

Svar: Eller huuuur :-D
Sriwanna