EN TORSDAG PÅ INOM



Jag och Petra har försökt rodda ihop en dejt tilllsammans i flera veckor nu och igår fick vi äntligen till en middag tillsammans på Inom Mat & Bar - en av mina favverestauranger i hemstaden.
 
Vi körde hela kalaset med förrätt, varmrätt och en liten tryffel som pricken över i:et. Vi hade mycket att ta igen - skvallret gick hundra varv runt och en hel del skrattanfall kom ut. 

Att på dagen få reda på något väldigt (v ä l d i g t) kul och få fira det med Pettan på kvällen var fint för själen. Vad som firandes kommer du givetvis att få ta del av snart men tills dess måste jag hålla det hemligt. Kniper mig själv i armen varje dag och kan inte riktigt förstå det. En DRÖM går i uppfyllelse och jag är så mega-baota-glad, supertacksam, otroligt lycklig framförallt stolt över mig själv! 
 
Ett nytt kapitel skall snart börja och jag är så taggad inför det - kan du gissa vad komma skall?! :-) 
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
DRÖM - INOM MAT & BAR - SRIWANNAS DRÖMMAR - VISITHELSINGBORG - ÄTA UTE HELSINGBORG
1
MakeupByEkholm

Mys <3

Svar: Supermys! :-)
Sriwanna