ETT PERFEKT PEPPARKAKSHUS

 
Vad definierar perfekt?
 
Jag ser pepparkakhus frodas på både bloggar och instagram, så här perfekt plåtade bilder med florsockret strött på toppen... känns lite som en tävling sinsemellan. Jag säger inte att detta är fel men jag säger att jag är mättad. 
 
För många är vårt pepparkakshus kanske inte det mest perfekta. Det har sina skavanker från en mycket bumpy cykeltur från affären då det blåste som mest i min hemstad. Det var i bitar när vi väl öppnade det, men det klistrade vi ihop. Och med kristyr och färgglada Non stop kommer man långt <3
 
Viggo och Ines fick gå loss och jag tycker att huset är väldigt vackert. Det är mina barn som knåpat ihop det tillsammans med sin kreativitet och ögon - det är liksom ett barns verk och det är perfekt i mina ögon.
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
BAKA MED BARN - BARN - INES - JULEN 2017 - VIGGO
1
Frida

Fast är inte hela julen ett enda tävling på insta? jag känner mig oerhört mättad iaf över det överlag, men det är jag det :)

Svar: Jag är med dig - m ä t t a d! :P
Sriwanna