ETT STEG, TVÅ OCH TRE

(null)
 
Hoppas du haft en fin dag goding! 
 
Nu går vi in på sista veckan innan julledighet. Känner du det, julstämningen? Något jag inte gör tyvärr. Där är så mycket annat som tar första plats just nu. Men jag ska försöka njuta även om det är svårt. 
 
Den här julen blir den sista i lägenheten och det känns i hjärtat. Det är såklart sorgligt. Här finns så mycket minnen, så mycket som skapats inom dessa väggar. Tankar och idéer, både bra och mindre bra. Jag kommer att sakna det. Kommer fälla tårar över det men även skratta och se glatt på det. Här gäller det att vara stark, blicka framåt och tänka att det på en annan plats kommer att skapas nya vackra minnen. 
 
Nu är tas det ett, två, tre steg framåt...
 
  Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
TANKAR