FAUX LEO FUR

 
Jag kan inte få nog av fejkade pälsjackor, jag hade lätt kunnat köpa på mig flera stycken. Och jag kan inte få nog av leoprint heller. Så ja, du ser - jag slog till när jag såg denna skapelse. Tack återigen du store Hennes & Mauritz. Ni har gjort det igen, fått mig att spendera mina pengar.
 
Äsch, den håller mig varm - väldigt varm och jag känner mig sassy i den. Så vad tycker DU? Är du också en sucker för fejkade pälsjackor? Leoprint? Tell me :-) 
 
 
Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
LEO PRINT - OUTFIT - SRIWANNA FASHION - SRIWANNA OUTFIT - SRIWANNA STYLE
4
Linnéa

fina bilder :)

Svar: Åh tack goe du! ☺️☺️☺️
Sriwanna

Lisa Jungqvist Larsson

Raowrrr! Vilket köp du gjort! Alltid varit lite emot leopard men senaste åren har det smugit sig in i garderoben 🐱

Svar: Tack söta 😘😘😘 leoprint är verkligen min favorit 🐆👏🏽👌🏽

Du hade också rockat den! 👍🏽💕
Sriwanna

Meg

OMG så snyggt! Du klär verkligen i leo!!

Svar: Åh men tack fina du!! STOR julekram!
Sriwanna

Sandra

Den är ju to die for! Så jäkla snygg!!

Svar: Taaack goding! 😘🐆👏🏽✨
Sriwanna