JAG HAR HAFT JULEFRID

 
Julhelgen är nu officiellt över och vi blickar framåt mot en glammigt nyår med pompa och ståt. 2018 för mig skall verkligen firas in. Det nya året som är på intåg kommer att bli en stor förändring - både läskigt men samtidigt stärkande för både kropp och själ.
 
Jag och familjen har haft en väldigt fin o mysig jul. Jag har varit så tacksam över dessa dagar tillsammans. Det har varit väldigt givande för mig och jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det. Den var bara så där väldigt fin och go. 
 
Dukningen var enkel, ingen stress över den - den blev som den blev. Jag piffade istället upp både mig och Ines med glittriga byssor och guldglammiga örhängen för mina öron. Den lila skapelsen blev pricken över i:et - lovar att jag ska visa dig närmre <3 den är alldeles underbar!
 
 
 Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
1
Jeanette

Vilken vacker dukning du gjort!

Svar: Tack kära du :-)
Sriwanna