LÄKARBESÖK AVKLARAT

 
Kanske inte superintressant men idag har jag äntligen varit hos läkaren.
 
Du som minns, den där IBS:en jag talat om. Fick ish bekräftat att jag har det. Jag ska få en remiss, till en dietist till att börja med. Kvinnan eller mannen ska alltså kika igenom mina matvanor och sedan lägga upp ett kostschema som passar mig och min lilla mage nu framöver, för att liksom lugna den ett slag.
 
Tror detta kan vara väldigt bra, är dock negativ inställd mot att jag inte kommer att kunna äta allt det där jag äter idag :-( som till exempel mucho spicy food. Blir spännande det här... fortsättning följer om magen min.
 
Har även tagit blodprov för att kolla mitt immunförsvar då jag tycker att jag varit snorig och febrig mycket den senaste tiden. Förhoppningsvis beror det bara på dom små kidsen här hemma, men jag vill ändå vara på säkra sidan - känns bäst så.
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
IBS - IBS-MAGE
1
Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom

Jag har svår IBS och har 20 mg saroten mot det (som är mer känd som antidepp men även används mot smärta) Jag har fått livet tillbaka

Svar: Åh :( men skönt att du fått bukt på det på något sätt så att du inte lider av det! KRAM
Sriwanna