MÅNDAGSPEPP

 
Måndag vännen och jag är så pepp på denna veckan med träning, luciafirande och julfest med jobbet på fredag. Känns så gött att ha kickat igång träningen igen efter feber och förkylningar. Och den här längtan efter att få se Viggos luciapjäs samt Ines sitta i knäet hos sin favoritförskolelärare (som hon oftast gör) och sjunga ljuvliga luciasånger - ja det längtar jag till <3 
 
Julfesten ska bli så fun, det är en överraskning så jag är ju väldigt spänd på vad komma skall. Frågan är vad jag ska ha på mig, är lite inne på det maskulina eller så kör jag min paljettstass :-P en jumpsuit med en massa paljetter du, det är ju fest bara den.
 
Men du, peppa igång måndagen nu och ta vara på dig idag - du är bäst! <3 

- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -