POPCORN TISHA

(null)
 
Hur grym tisha alltså? Är fullkomligt förälskad i den. Skriker verkligen mitt namn all over liksom ❣️
 
Många av er som har undrat vart jag köpt tishan och den är från HMTrend. Smög in och kikade på deras hemsida men den verkar vara slut där 😞 så löp o köp i butiken istället, tishan är för tusan grym året om! 
 
Och idag på lurren hittade jag äntligen allt som jag ska ha på mig på julfesten. En ny topp, strumpebyxor, höga knästövlar och en lackkjol sedan innan. Sen blir det glammiga örhängen och lösögonfransar...  är det julfest så är det. 
 
Nu är jag pömsig så det rakt ner i bingen för mig! 😘
 
Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
SRIWANNA FASHION - SRIWANNA STYLE
1
Joanna-livet med Aspergers syndrom

Så cool

Svar: Visst är den? :-)
Sriwanna