EN FÄRGGLAD TAVLA PÅ PLATS

 
Har hängt upp något nytt på väggen här hemma :-) något färgglatt och kuligt från Marie-Louise Ekman. Älskar färgerna och tycker den blev väldans fin i vårt vardagsrum.
 
Vill finna fler färgglada godbitar att hänga upp här hemma, och i skrivande stund kom jag på att jag har en affisch i rosa toner som fortfarande ligger ihoprullad. Det är bara ramen som fattas och jag tänker mig antingen en silvrig ram eller en ram av valnöts.
 
 
Nytt doftljus från Ica Maxi :-) 
 
 
 - Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
HOME INSPO - HOME INTERIOR - SKANDINAVISK INREDNING - SKANDINAVISKA HEM - SRIWANNA BLOGG - SRIWANNA HEM
2
Joanna-Livet med psykisk ohälsa

så snygg

Svar: Tack ska du ha Joanna! :-) kram på dig!
Sriwanna

Hanna Karlsson

Tavlan passar jättebra. :-)

Svar: Åh tack Hanna :-) ja det blev rätt najs alltså!
Sriwanna