BARNEN ÄLSKAR WALNUT & WALRUS

- Inlägget är i samarbete med Walnut & Walrus- 

 
Kidsen är lika förtjust i dessa plagg från Walnut & Walrus som jag är. Sköna, härliga plagg med coola balla tryck. Det bästa är att plaggen kan bäras unisex - tummen upp för det :-) 
 
Jag gillar udda plagg, något som sticker ut. Både till mig själv och till barnen. Jag köper en bra bas för att sedan komplettera med just udda plagg. Det blir till en skön soft stil liksom <3 jag hoppas att mina kids apar efter mitt intresse lite grann i alla fall. Kul att gå och shoppa tilllsammans ju ;-) 
 
Viggo brukar faktiskt ha åsikter på vad jag klär på mig (inte för hans skäms eller så). Han hjälper mig i mina val utan att jag säger något och han prickar faktiskt rätt, då jag väljer hans förslag framför mitt egna. Alltså grymma kille!
 
 
Kära ni - jag älskar er!
 
 
- Jag blir superglad och så tacksam när du pushar hjärtat för mig -
INES - SAMARBETE - STYLE BY INES - STYLE BY VIGGO - VIGGO - WALNUT & WALRUS
1
Emnitus - Mode

så fina foton =)

kram

Svar: Åh tack rara du! :) KRAM
Sriwanna